.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
" آقای کروبی می‌دانیم که بین حرمت‌شکنان نبودید اما با بیانیه‌تان، حرمت عاشورا را نگه نداشتید "

نمی‌دانیم هنوز هم باید از بازگشت شما ناامید باشیم یا نه؛ ولی مسیرتان، لحن و ادبیاتتان حکایتی دیگر دارد.

روزنامه جام جم با اشاره به بخشی از بیانیه حجت الاسلام مهدی کروبی ، عبارات «لجاجت، خیره‌سری و عدم تمکین به قانون و حقوق مردم 7 ماه است که کشور را به پرداخت هزینه‌ای جبران‌ناپذیر دچار کرده است» ، را زیبا توصیف کرد و نوشت : این سخن حقی است که با اراده‌ای باطل بیان شده است. با پذیرش حقانیت تمام کلمات این جمله باید به جناب آقای کروبی یادآور شد، لجاجت شما، خیره‌سری حامیان شما و عدم تمکین جنابعالی و آقای موسوی (که نتوانستید رای مردم را به خود جلب کنید)‌ به قانون است که این همه خسارت به این کشور وارد کرده است.

جام جم با تاکید بر اینکه کروبی روز عاشورا در میان حرمت‌شکنان روز عاشورا نبوده است ، افزود : اما با بیانیه‌ای که صادر کردید، نشان می‌دهد که حرمت عاشورا را شما نیز نگه نداشته‌اید و خواسته‌اید سهمتان را در این حرمت‌شکنی ادا کرده باشید...آنهایی که این روزها به خیابان می‌آیند و آتش می‌افروزند نه‌جمهوری اسلامی را می‌خواهند، نه اصل ولایت فقیه را، نه حمایت از مظلومان فلسطین و غزه را قبول دارند و نه مبارزه با آمریکا را. شما خواسته‌هایتان را اعلام کنید تا مردم بدانند چرا به خاطر لجاجت و خودباختگی و عدم تمکین شما به قانون و رای مردم در انتخابات، کشور و مردم این همه باید دچار خسارت شوند.

در خاتمه این یادداشت آمده است : آیا دستمالی که به دست نیاوردید (ناکامی در انتخابات)‌ ارزش به آتش کشیدن قیصریه را داشت؟ نمی‌دانیم هنوز هم باید از بازگشت شما ناامید باشیم یا نه؛ ولی مسیرتان، لحن و ادبیاتتان حکایتی دیگر دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.